دور زدن مسدودیت سیگنال چگونه است؟

در این مقاله میخواهیم بدانیم دور زدن مسدودیت سیگنال چگونه است؟ زیرا راه حلی که مخصوص کاربران آن در ایران است سانسور شده اند.

دور زدن مسدودیت سیگنال

دور زدن مسدودیت سیگنال

در ژانویه خبری منتشر شد مبنی بر اینکه این سیگنال توسط دولت ایران هدف قرار گرفته و در لیست محاصره اینترنتی آن قرار دارد. این برنامه اولین بار در این زمان در این کشور بارگیری شده است.

 

این شرکت در آن زمان در توییتر گفت: “[ایران] اکنون با به حالت تعلیق در آوردن ثبت نام ، تمام ترافیک سیگنال را قطع کرده است. مردم ایران سزاوار حفظ حریم خصوصی هستند.” ما تسلیم نشده ایم. حداقل اکنون مشخص شده است که سیگنال چگونه این کار را انجام می دهد.

این شرکت گفت: “به عنوان یک راه حل موقت برای کمک به اتصال مجدد کاربران ایرانی ، ما پشتیبانی از پروکسی TLS ساده و با قابلیت تنظیم (توقف) را که می تواند برای دور زدن ازدحام شبکه استفاده شود ، اضافه کرده ایم.” ، و به طور ایمن ترافیک را به سرویس سیگنال منتقل می کند.

حتی هنگام استفاده از پروکسی ، خصوصیات سیگنال اصلی همچنان قابل استفاده خواهند بود. مکالمات هنوز رمزگذاری پایان به پایان (کاربر به کاربر) دارند ، این ویژگی همیشه باعث افتخار سیستم عامل بوده است. با این حال ، ترافیک برای خود اپراتور پروکسی مبهم خواهد بود.

 

این مهم است زیرا باید بدانیم دور زدن مسدودیت سیگنال چگونه است؟ برای پیکربندی و اجرای این پروکسی ها به کاربران دیگر اعتماد کرده است. این شرکت می گوید این فرآیند ساده است و فقط به یک سرور با پورت های 80 و 443 و همچنین دامنه و زیر دامنه ای که منجر به آدرس IP آن سرور شود نیاز است. سیگنال توضیح داد: “این پروکسی بسیار سبک است.” “یک VPS کوچک و ارزان به راحتی می تواند صدها کاربر را همزمان کنترل کند.”

 

این روش اتصال به آخرین سیگنال بتا برای Android اضافه شده است و طی چند روز آینده برای نسخه اصلی این برنامه منتشر می شود. کاربران می توانند آن را با پیکربندی سرور پروکسی پیکربندی کنند ، یا می توان با ضربه زدن روی پیوند سیگنال.توب در برنامه دیگری آن را به صورت خودکار انجام داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *