بررسی سرعت وبسایت

هیچ چیز مانند یک وب سایت کند برای کاربر اینترنت ناامید کننده نیست. بررسی سرعت وبسایت میتواند به بهینه سازی موتور جستجو (SEO) کمک کند. این بدان معنی است که می تواند رتبه وب سایت شما را در نتایج موتور جستجو کاهش دهد و البته تعداد بازدید صفحه را کاهش دهد و مشتریان شما کمتر شوند. در این مقاله ، ما می خواهیم راه هایی را مرور کنیم که از طریق آن می توان سریعتر یک وب سایت را فرا خواند.

بررسی سرعت وبسایت

بررسی سرعت وبسایت

فراخوانی سریع‎تر یک وب‎سایت چه اهمیتی دارد؟

به دو دلیل اصلی سرعت یک وب‎سایت از اهمیت برخوردار است:
رضایت بازدیدکنندگان شما
بهینه‌سازی موتورهای جست‌وجو (SEO)

چگونه سرعت وب سایت خود را بررسی کنیم؟

برای فهمیدن اینکه وب سایت شما کند است یا خیر ، می توانید از یکی از چندین ابزار رایگان موجود در اینترنت برای گزارش این مشکل استفاده کنید.
Google PageSpeed ​​Insights: ابزار اختصاصی Google علاوه بر نمایش سرعت بارگیری صفحات وب ، توصیه هایی را برای سیستم عامل های موبایل و دسک تاپ نیز ارائه می دهد.

Pingdom – ابزاری مفید برای هر سطح مهارت که وضعیت عملکرد سایت را کنترل ، طبقه بندی و ردیابی می کند. بنابراین می توانید وضعیت تغییر سرعت سایت خود را مشاهده کنید.

Speedtest: یکی از محبوب ترین گزینه های پیش روی شما این است که می توانید هم از طریق وب و هم از طریق اپلیکیشن گوشی های هوشمند از خدمات آنها استفاده کنید. این ابزار سرعت وب سایت شما را کنترل کرده و آن را بر اساس سایت های معروف رتبه بندی می کند و می توانید ببینید که کدام سایت ها سریعترین عملکرد را دارند. آدرس دسترسی:

Yslow: این ابزار صفحات وب را بر اساس نحوه پیروی از دستورالعمل ها طبقه بندی می کند ، به شما امکان می دهد تجربه و تجزیه و تحلیل اجزای مختلف وب سایت و همچنین مشاوره در مورد نحوه اصلاح سایت را مشاهده کنید. این ابزار افزونه Chrome را فراهم می کند که به شما امکان می دهد سرعت وب سایت ها را آزمایش کنید.​

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *