درآمد بالا از طریق سرور مجازی بورس

با سرور بورس

در این مقاله میخواهیم بدانیم درآمد بالا از طریق سرور مجازی بورس امکان پذیر است یا خیر. در واقع ، یک سرور سهام یک سیستم مبتنی بر ابر اختصاصی را فراهم می کند که به شما امکان می دهد سیستم عامل (های) معاملاتی خود را بصورت 24 ساعته و 7 روز با صفر توقف و حداقل تأخیر روی یک کامپیوتر اختصاصی اجرا کنید. تنظیمات سرور مجازی ممکن است در ابتدا برای کاربران جدید ترسناک به نظر برسد. با این حال ، راه اندازی آن بسیار ساده است.

درآمد بالا از طریق سرور مجازی بورس

درآمد بالا از طریق سرور مجازی بورس

برای تجارت معاملات آتی ، سهام ، گزینه ها یا ابزارهای فارکس ، به یک سرور سهام مجازی برای بهینه سازی آنها برای کاهش ورقه های خود نیاز دارید. برای انجام این کار ، شما به یک بستر بسیار سریع و قابل اعتماد نیاز دارید. برای این منظور می توانید از طریق کار ، منزل یا حتی کارهای خود به سرور بورس سهام و با کمک همان دسک تاپ متصل شوید تا تجارت خود را از راه دور کنترل کنید. با استفاده از سرور سهام مجازی می توانید نرم افزار معاملاتی خود را 24 ساعته و 24 ساعته اجرا کنید و نگران راه اندازی مجدد برنامه ها ، بارگیری مجدد نمودارها ، پر کردن اطلاعات با علامت تیک یا حتی قطعی برق نباشید.

هنگامی که سرور مجازی خود را دریافت می کنید ، نام کاربری و رمز عبور به شما داده می شود. با استفاده از این اعتبارنامه ، وارد رایانه ای می شوید (ویندوز) که سیستم عامل تجارت شما (Metatrader ، cTrader و غیره) را انتخاب می کند. در واقع ، یک نام / آدرس IP و یک نام کاربری / رمز عبور برای سرور خود دریافت خواهید کرد. با استفاده از این اطلاعات می توانید از سرویس گیرنده دسک تاپ مورد علاقه خود وارد Exchange Server شوید. همچنین برای تماس با پشتیبانی ، اطلاعات لازم (ایمیل / شناسه اسکایپ / شماره تلفن) را دریافت خواهید کرد.

ما پیشنهاد می کنیم برای افزایش شانس خود برای داشتن یک عنوان موفق ، از سرور مجازی Toshen Exchange استفاده کنید که روی آن چندین ربات تیتر رایگان رایگان بر روی بستر اینترنت پرسرعت برج میلاد تهران نصب و ارائه می شود.

سرانجام ، برخی از ابزارهای معاملاتی (NinjaTrader) را که قبلاً روی سرورهای شما نصب شده اند مشاهده خواهید کرد. سپس ، یک کلمه کلیدی مجوز معتبر وارد کنید (در صورت لزوم) ، داده های مورد علاقه خود را پیکربندی کنید و آماده تجارت باشید. شما همچنین می توانید نرم افزار معاملاتی خود مانند TradeStation ، CTS T4 ، MultiCharts ، SierraChart ، Market Delta ، Trade Navigator ، eSignal ، Amiroker ، TT X_Trader ، MTPredictor ، MetaTrader و موارد دیگر را نصب کنید.​

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *