سرور مجازی یا vps بورس

سرور مجازی یا vps بورس چیست؟

سرور مجازی بورس یا vps به منظور ایجاد یک فضای مناسب 24 ساعته برای کاربران برای اجرای نرم افزار های تحلیل بازار و دسترسی سریع و بدون وقفه کاربران به وب سایت های خرید فروش سهام از طریق اینترنت راه اندازی شده اند. با توجه به فعالیت 24 ساعته سرور مجازی، در صورت درخواست کاربران پشتیبانی به صورت کامل و بدون هزینه انجام خواهد شد.

سرور مجازی PX بر روی پلتفرم dataster واقع شده و دارای اینترنت نامحدود با 1 پینگ میلی ثانیه و پورت اختصاصی 10 گیگابایت است. هیچ محدودیتی در این مورد وجود ندارد و نمی توان آن را با اینترنت خانگی مقایسه کرد و ما در این سرور ماشین ایجاد می کنیم. در سرور مجازی برای Patriotic Exchange حداکثر 300 مگابایت بر ثانیه است و سرعت بارگذاری 300 مگابایت بر ثانیه خواهد بود ، قابل مقایسه با هر اینترنت و همه نسل جدید هارد دیسک سرور nvme m2 است؟ آیا این است که می توانید بدون کوچکترین مشکل و کندی کار خود را انجام دهید؟
چه نیازی به استفاده از سرور مجازی Exchange یا همان vps مبادله است؟

سرور مجازی یا vps بورس

سرور مجازی یا vps بورس

با توجه به رشد بازار سرمایه بورس در ایران و حجم افرادی که در این بازار سرمایه گذاری می کنند و سهام بورس را خریداری می کنند، این بازار مجبور بود بستر و زیرساخت مناسبی برای خرید و فروش آنلاین سهام ایجاد کند.

تاثیر سرعت اینترنت در بورس

برای اینکه بتوانید در بورس بصورت مطلوب و بدون مشکل معاملات خود را انجام دهید و به خرید و فروش بپردازید نیاز به یک اینترنت پایدار دارید، با توجه به اینکه کارگزاری‌ها در مرکزیت تهران قرار دارند، بهترین راه برای اینکه بتوانیم درخواست‌های خرید خود را به کارگزاری در سریع‌ترین زمان ممکن برسانید، استفاده از سرور مجازی بورس یا vps است.​

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *