چرا ASP NET Core را انتخاب کنیم؟

چرا ASP NET Core را انتخاب کنیم؟ برای یادگیری نحوه برنامه نویسی ، آزمایش ، اجرا و انتشار برنامه باید وقت و انرژی زیادی صرف کنید. مسئله این است که شما گزینه های زیادی دارید و انتخاب یکی از آنها می تواند مسیر شغلی شما را بسیار تغییر دهد.

چرا ASP NET Core را انتخاب کنیم؟

چرا ASP NET Core را انتخاب کنیم؟

در این مقاله ، مزایای چارچوب ASP.NET Core را معرفی خواهیم کرد و دلایل انتخاب آن را توضیح خواهیم داد. اگر در زمینه توسعه وب تازه وارد هستید ، این مقاله می تواند راهنمای شما برای انتخاب بهترین چارچوب باشد. در اینجا 10 دلیل برای اجرای پروژه بعدی خود با ASP.NET Core آورده شده است.

1- سورس باز است
مایکروسافت مدت هاست که یک شرکت درب بسته است ، اما این امر طی چند سال گذشته به طرز چشمگیری تغییر کرده است. چارچوب ASP NET Core کاملاً منبع باز توسعه یافته در سایت GitHub است. شما می توانید پیشرفت پروژه را به صورت زنده تماشا کنید و یا حتی در توسعه آن همکاری کنید. منبع آزاد به شما امکان می دهد کد را تجزیه و تحلیل کنید و ببینید در پس زمینه این فناوری چه خبر است. رقبای مایکروسافت همیشه سعی کرده اند منبع باز را به عنوان یک مزیت مهم نشان دهند اما دیگر این مورد وجود ندارد.

2- کراس پلت فرم

می توانید برنامه های NET Core را روی سیستم عامل های مختلف اجرا یا اجرا کنید. فرقی نمی کند هدف شما ویندوز باشد ، لینوکس یا MacO. تمام ابزارهای مورد نیاز برای کار با ASP NET Core در سیستم عامل های غیر ویندوز ارائه شده است. مایکروسافت در حال حاضر نسخه ای از Visual Studio را برای macOS ارائه می دهد. برای کدنویسی می توانید از VSCode نیز استفاده کنید که روی همه سیستم عامل ها اجرا می شود و محبوب ترین برنامه کد نویسی در جهان است. سرورهای Linkus معمولاً هزینه کمتری دارند و این خبر خوبی برای شرکت ها و استارتاپ هایی است که بودجه کمی دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *