میزبانی ابری ایران

میزبانی ابری ایران در حقیقت به سرویسی که در موقعیت ایران ارائه داده می شود گفته می شود و این host بیشتر مناسب افرادی است که کاربرانشان در داخل ایران می باشد و یا نیاز به آی پی ایران دارند و از نظرهزینه هم نسبت به host موقعیت خارج ارزانتر می باشد. همچنین ترافیک اینترنت در این host ها به صورت نیم بها محاسبه می شود.

میزبانی ابری ایران

میزبانی ابری ایران

میزبانی ابر در فضای باز

هاست خارجی در واقع همان هاست اروپایی است که در آلمان ارائه می شود و مناسب افرادی است که تجارت آنها در خارج از ایران است و کاربران آنها در موقعیتی خارج از ایران قرار دارند و به IP در خارج از ایران نیاز دارند. یا اینکه از برخی از نرم افزارهایی استفاده کنید که داخلی توقیف شده اند و همچنین هزینه آنها بیشتر از میزبانهای داخلی است

میزبانی ابری لینوکس

میزبان لینوکس میزبانی است که سیستم عامل این نوع لینوکس را روی سرور نصب کرده و برای افرادی که به زبان برنامه نویسی php کار می کنند مناسب است. به طور کلی ، کنترل پنل های به کار رفته در این سیستم عامل از نوع c به صورت مستقیم و مدیریت می شوند.

میزبانی ابری ویندوز

میزبان ویندوز میزبانی نامیده می شود که سیستم عامل نصب شده بر روی آن از نوع ویندوز است و بیشتر برای افرادی که با زبان برنامه نویسی Asp آشنا هستند مناسب است. البته می توان از زبان برنامه نویسی php روی این میزبان و معمولاً از سیستم استفاده کرد ، عامل مورد استفاده در این میزبان Plesk است.

مدیریت مستقیم میزبانی ابر

میزبان Direct Admin میزبان کنترل پنل Direct Admin است که می تواند روی سیستم عامل لینوکس نصب شود و مجازات های موجود تاثیری در آن نداشته و دسترسی مناسب برای استفاده کاربر از آن فراهم شده است.

میزبانی ابر وردپرس

در واقع ، وردپرس یکی از محبوب ترین اسکریپت ها در بین کاربران است. سرویسی که قابلیت نصب این اسکریپت بر روی آن می تواند برای وردپرس بهینه شود ، میزبان وردپرس نامیده می شود. البته قابل ذکر است که امکان نصب وردپرس بر روی هر میزبانی وجود دارد. ممکن است.​

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *