انواع هارد سرور بر اساس کلاس تجاری که عرضه می شوند

تولیدکنندگان انواع هارد سرور بر اساس کلاس تجاری که عرضه می شوند را برای محرک ها تعریف کرده اند تا جنبه های بررسی شده را جمع بندی کرده و انتخاب را برای مصرف کننده آسان کنند:

انواع هارد سرور بر اساس کلاس تجاری که عرضه می شوند

انواع هارد سرور بر اساس کلاس تجاری که عرضه می شوند

Economy (ECO): دیسک های این دسته قیمت پایین تری دارند. کارایی و قابلیت اطمینان این محرک ها برای سیستم های سطح پایین مناسب است. این درایوها باید برای کاربردهای غیر بحرانی با بار I / O کم و سرعت متوسط ​​استفاده شوند. بارهای زیاد می تواند قابلیت اطمینان این درایوها را کاهش دهد. درایو های اقتصادی با دور 5400 تا 7200 دور در دقیقه می چرخند و معمولاً از رابط SATA استفاده می کنند.

Vital Commercial (C) یا Nearline: درایوهای موجود در این کلاس با کمترین هزینه به ازای هر گیگابایت بالاترین ظرفیت را دارند. این درایوها برای ارائه عملکرد مطلوب و سطح اطمینان مطلوب طراحی شده اند. این درایوها بسته به نوع سرور با رابط SAS یا SATA قابل نصب هستند و سرعت آنها 7200 دور در دقیقه است.

Commercial (EP): این کلاس از دیسک ها برای حداکثر عملکرد و قابلیت اطمینان طراحی شده است. این درایوها برای انجام بهترین کار ممکن طراحی شده اند. دیسک های این کلاس از رابط SAS استفاده می کنند و با سرعت 10 تا 15 هزار دور در دقیقه می چرخند.

SSD با عملکرد اصلی / تجاری – این درایوها بهترین عملکرد و طولانی ترین دوام را در بین SSD ها دارند و برای استفاده در سیستم های ورودی و خروجی رده بالا مناسب هستند. SSD های کارآمد تجاری (با فناوری SLC یا MLC) با رابط SAS برای ورودی / خروجی بهتر هستند. از طرف دیگر ، SSD های تجاری اصلی (با فناوری MLC) دارای رابط SATA هستند و قیمت آنها مقرون به صرفه تر است.

برای دستیابی به بهترین نتیجه ، توصیه می شود که از درایو SSD مانند محصول Crucial (Crucial MX300 1T) در تراشه Marvel یا حداقل درایو OCZ در RD400 (Toshiba OCZ RD400 1T) استفاده کنید. بهتر است از استفاده از دیسک های تراشه SandForce (SF) خودداری کنید.

این ها نمونه هایی ازانواع هارد سرور بر اساس کلاس تجاری که عرضه می شوند بودند که اهمیت انتخاب انها را توسط میزبان نشان میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *