آشتی مایکروسافت و لینوکس با عرضه SQL سرور نسخه ۲۰۱۷

اخیراً ، Microsoft SQL Server نسخه 2017 خود را رسماً منتشر کرد: آشتی مایکروسافت و لینوکس با عرضه SQL سرور نسخه ۲۰۱۷ علاوه بر این ، این سیستم شامل مدیریت پایگاه داده است که می تواند بر روی سیستم های لینوکس به عنوان اولین نامزد این غول آمریکایی اجرا شود.
اخیراً ، Microsoft SQL Server نسخه 2017 خود را رسماً منتشر کرد. علاوه بر این ، این سیستم شامل مدیریت پایگاه داده است که می تواند بر روی سیستم های لینوکس به عنوان اولین نامزد این غول آمریکایی اجرا شود.

 

براساس وب سایت خبری تحلیلی theregister ، سیستم مدیریت پایگاه داده SQL Server یکی از محبوب ترین گزینه ها در جهان در این زمینه است که توسط بسیاری از کاربران و برنامه نویسان مورد استفاده قرار می گیرد.

اخیراً مایکروسافت SQL Server نسخه 2017 این سیستم را منتشر کرده است که قرار است در دستگاه های لینوکس با همان قدرت سایر سیستم عامل های مهم جهان منتشر شود.

مایکروسافت در بیانیه رسمی تأیید کرده است که کاربران لینوکس می توانند از مزایای استفاده از SQL Server 2017 به عنوان کاربران ویندوز بهره مند شوند ، بنابراین دیگر محدودیتی وجود نخواهد داشت.

بیانیه مایکروسافت در مورد انتشار SQL Server 2017 برای لینوکس به شرح زیر است:

“SQL Server 2017 برای لینوکس دسترسی به راه حل های مختلف را در همان سطح ویندوز سرور ایجاد می کند.” این همچنین شامل گروه های همیشه فعال تعبیه شده و سازگار با خوشه های راه حل بومی لینوکس مانند ضربان ساز است. “

از دیگر مزایای آشتی مایکروسافت و لینوکس با عرضه SQL سرور نسخه ۲۰۱۷ می توان به تأیید اعتبار Active Directory اشاره کرد که به کاربران ویندوز یا لینوکس اجازه می دهد از اعتبار دامنه خود برای ورود به SQL Server استفاده کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *